HOME ☁ Biography ☁ Facebook ☁ Twitter ☁ Instagram ☁ Blogskin ☁
disclaimer

aleyyyy toqqqqqqqqq~ sape tuuu??

History

Credit

Skin by → Pipie Panini
Html code → Mary / Hanie.Heykiim
Images from → weheartit.
masalahWednesday 6 November 2013 leave me ♥?

masalah. banyak betoi ah masalah dekat otak gua ni. yg paling penting masalah nya pasal result pmr. macam mana result aku nanti? dapat ke aku banggakan mak aku/sekolah aku/ cikgu cikgu aku? terutama cikgu napi. dia berharap sangat je aku dapat A math. aku takut kecewakan dia. dia dah banyak tolong aku. ajar aku, support aku, dera aku suruh buat math depan dia, hantaq aku balik tuisyen malam malam. (((tak takut ke dia))) l0l. aku harap sangat keputusan aku bagus supaya aku boleh tepis, pijak tomahan tomahan yg menghina & memandang rendah terhadap aku. pu ih.

masalah keduanya, hm rindu dekat si dia. siapa? secret. k bye.

ok... timbunkan kerinduan di hati...letupkan pada hari kita berjumpa...
mampu kah aku menempuhi nya?
 p/s; ada benda pelik yg belaku. hm.

FUTURE
PAST